Arhiv Kategorije: Dieta

Šest nasvetov za učinkovito hujšanje

Deli s prijatelji

    Če ste se že kdaj lotili hujšanja veste da obstaja mnogo različnih nasvetov, ki naj bi vam pomagali do vitkejše postave. Prijatelji pravijo, da morate iz jedilnika črtati ogljikove hidrate, trener v telovadnici prisega na aktivno kurjenje maščobe, marsikateri znanci pa znajo svetovati, da ne smete jesti po šesti uri zvečer. Toda ali ti nasveti za hujšanje res držijo? Da bi vam bilo lažje, smo napisali seznam nekaj nasvetov, ki vam bodo prav prišli, če ste se odločili za hujšanje.
    1. Nikoli ne postanite prelačni
    Ko smo sestradani, se težko zadržujemo, da bi našli zdravo hrano, zato bomo v trenutku naše lakote zadovoljni z marsikatero hrano, ki jo bomo na koncu obžalovali. Za preprečevanje lakote, so idealni zdravi prigrizki, ki pa ne smejo nadomestiti polnih obrokov!
    2. Nadzorujte vnos dnevnih kalorij
    Dnevna omejitev kalorij vam bo pomagala pri sestavi zdrave prehrane za hujšanje. Ko ugotovite, koliko kalorij lahko zaužijete glede na vašo težo, višino, starost in spol, boste glede na to lahko načrtovali dnevne obroke.
    3. Upoštevajte rdeče, oranžno in zeleno
    Pri vsakem obroku poskrbite, da boste imeli na mizi eno od teh barv. S tem se boste izognili višje kalorični hrani. Raznovrstno sadje in zelenjava poleg pri hujšanju pomaga tudi, da je vaša koža videti bolj zdrava in mlajša.
    4. Popijte veliko vode
    Voda bo zapolnila vaš želodec in tako možganom dajala sporočilo, da ste siti. Poleg tega je zadostna količina tekočine na dan pomembna tudi za zdravje.
    5. Manj soli več pekočega
    Sol je pomemben vzrok za pridobivanje telesne teže, poleg tega sol v telesu povzroča, da imamo večji občutek po lakoti in žeji. Nasprotno bodo pekoče začimbe na hrani pripomogli k manjšemu občutku lakote.
    6. Dietna kola? Ne hvala.
    Dietne pijače vsebujejo umetna sledila, ki zmotijo telesno uravnavanje vnosa kalorij. Telo zaradi občutka vnašanja sladil zahteva večji vnos hrane vase, kar daje nasproten rezultat hujšanju.

    Deli s prijatelji

      Prilagodite shujševalno dieto svoji krvni skupini

      Deli s prijatelji

        Pred toplimi dnevi poletja se vsi zazremo v ogledalo in preverimo koliko odvečnih maščobnih blazinic smo pridelali čez zimo. In potem se zgrozimo in odločimo za dieto in telesno vadbo, da bi hitro in učinkovito shujšali. Da pa bi izbrali prava živila za hujšanje, je najboljše ugotoviti, katera živila so prava za nas.

        Po celih vrstah študij, ki so jih opravili strokovnjaki nutricionisti v sodelovanju z zdravniki, so odkrili, da ljudje različno prebavljajo različne vrste hranilnih snovi. Razlike za to so bazirale na različnih tipih krvnih skupin. Tako so lahko pripravili seznam ustreznih, nevtralnih in neustreznih živil. Zagovornik diete po krvnih skupinah je Peter D´ Adamo, ameriški zdravnik in zdravilec, ki je prvi dobil idejo, da je krvna skupina povezana z vrsto prehrane in z njo povezanim hujšanjem in pridobivanjem teže. Celotna ideja zaenkrat še ni prepričljivo znanstveno dokazana, zato dieta še nima prave prepoznavnosti. Ker pa je vseeno nastala kot plod dolgotrajnih raziskav, ne more škoditi, da preverimo, katera živila so za nas ustrezna ali neustrezna.

        Poznamo 4 tipe krvnih skupin: 0, A, B in AB. Za krvno skupino tipa 0 so ugotovili, da so ljudje izraziti mesojedci, ki izjemno lahko prebavljajo živalske beljakovine in so genetski nasledniki lovcev iz afriške celine, od koder so se naselili potem v Evropi in Azijo in naprej v Ameriko. Za krvno skupino A velja, da so ti ljudje vegetarijanci. So genetski nasledniki poljedelcev iz Azije, ki so se morali prilagoditi novemu načinu prehranjevanja zaradi prenaseljenosti in so postali poljedelci. Vsejedci so ljudje s krvno skupino B. Ti lahko jedo vsa živila po malem in so potomci ljudstev iz predela Himalaje, ki so živeli v izredno težkih razmerah na velikih višinah in so zato kombinirali prehrano. Najredkejša krvna skupina AB je najmlajša, zato so ti ljudje sodobni jedci mešane hrane. Nastala je z mešanjem prebivalstva iz Evrope in Azije in nosi značilnosti obeh krvnih skupin.

        Točen seznam ustrezne in neustrezne hrane si lahko pogledate v knjigi Eat Right 4 Your Type ali seznam poiščite na internetu. Morda boste ugotovili, da se ravno tista živila, ki jih ne marate preveč, nahajajo na seznamu neustrezne prehrane in vam je že telo samo povedalo, kaj je neustrezno za vas.

        Deli s prijatelji

          Kako shujšati brez lakote?

          Deli s prijatelji

            Prava dieta za hujšanje

            Obstaja malo morje diet in ko se spravimo iskati “tisto” pravo, ki bo tokrat res pomagala imamo pogosto probleme. Težko je oceniti katera dieta na internetu je prava, pri kateri smo lahko najbolj uspešni, katera je zdrava in katera ima samo prenapihnjene podatke za izgubo koliogramov.
            Čeprav si želite čim prej rezultate ne nasedite dietam, ki obljubljajo, da lahko v parih dneh izgubite več kilogramov. Takšni rezultati so težko dosegljivi in če so že dosegljivi niso normalni, vsekakor pa ne zdravi.
            Izberite si takšno dieto, ki ustreza vašemu življenskemu stilu. Če naletite na dieto, kjer je potrebno vsake dve uri kuhati vi pa preživite 8 ur v služvi potem takšna dieta ni za vas. Težko je prilagoditi življenje dieti. Tako vam bo takšna dieta samo odvrnila od hujšanja.

            Veliko belega mesa in zelenjave

            Diete kjer niste nikoli lačni je osnovana na belemu mesu in zelenjavi. Princip je, da nismo nikoli lačni in vedno siti. Tako telo ni nikoli “prestrašeno”, da bo lačno in začne ker nima preveč ogljikovih hidratov le-te razgrajati iz naše odvečne maščobe.

            Dieta je precej preprosta in osnovana na enostavni hrani. Vsekakor se je treba odpovedati pohani prehrani in preveč toplotno obdelanemu olju, ki pa je škodljiv. Odpovedati se je potrebno beli moki. Kruh nadomestimo s polnozrnatim kruhom ali pa Pumbperniklom – kruhom iz semen.

            Zajtrk

            Za Zajtrk se priporoča kakšne kosmiče z mlekom. Kosmiči naj bi bili polnozrnati, mleko pa brez maščob. Dober nadomestek so jajca, ki so odličen vir beljakovin. Spet ne pretiravajte z oljem.

            Malica

            Malico se ima dva krat dnevno. Dopoldne in med kosilom in večerjo. Priporoča se, da se poje kos sadja (jabolko, banano itd), vsekakor sezonsko sadjo in poleg tega še pest oreščkov. Naj bodo to indijski oreščki, vrezilski ali pa mandeljni. Vsi so odličen vir potrebne maščobe.

            Beri naprej

            Deli s prijatelji