Kako shujšati brez lakote?

Deli s prijatelji

    Prava dieta za hujšanje

    Obstaja malo morje diet in ko se spravimo iskati “tisto” pravo, ki bo tokrat res pomagala imamo pogosto probleme. Težko je oceniti katera dieta na internetu je prava, pri kateri smo lahko najbolj uspešni, katera je zdrava in katera ima samo prenapihnjene podatke za izgubo koliogramov.
    Čeprav si želite čim prej rezultate ne nasedite dietam, ki obljubljajo, da lahko v parih dneh izgubite več kilogramov. Takšni rezultati so težko dosegljivi in če so že dosegljivi niso normalni, vsekakor pa ne zdravi.
    Izberite si takšno dieto, ki ustreza vašemu življenskemu stilu. Če naletite na dieto, kjer je potrebno vsake dve uri kuhati vi pa preživite 8 ur v služvi potem takšna dieta ni za vas. Težko je prilagoditi življenje dieti. Tako vam bo takšna dieta samo odvrnila od hujšanja.

    Veliko belega mesa in zelenjave

    Diete kjer niste nikoli lačni je osnovana na belemu mesu in zelenjavi. Princip je, da nismo nikoli lačni in vedno siti. Tako telo ni nikoli “prestrašeno”, da bo lačno in začne ker nima preveč ogljikovih hidratov le-te razgrajati iz naše odvečne maščobe.

    Dieta je precej preprosta in osnovana na enostavni hrani. Vsekakor se je treba odpovedati pohani prehrani in preveč toplotno obdelanemu olju, ki pa je škodljiv. Odpovedati se je potrebno beli moki. Kruh nadomestimo s polnozrnatim kruhom ali pa Pumbperniklom – kruhom iz semen.

    Zajtrk

    Za Zajtrk se priporoča kakšne kosmiče z mlekom. Kosmiči naj bi bili polnozrnati, mleko pa brez maščob. Dober nadomestek so jajca, ki so odličen vir beljakovin. Spet ne pretiravajte z oljem.

    Malica

    Malico se ima dva krat dnevno. Dopoldne in med kosilom in večerjo. Priporoča se, da se poje kos sadja (jabolko, banano itd), vsekakor sezonsko sadjo in poleg tega še pest oreščkov. Naj bodo to indijski oreščki, vrezilski ali pa mandeljni. Vsi so odličen vir potrebne maščobe.

    _diet1.jpg” alt=”kako shujsati” width=”225″ height=”300″ class=”alignright size-full wp-image-121″ />

    Kosilo

    Za kosilo se priporoča 150-200 gramov belega mesa. To je lahko piščanec, riba ali kaj podobnega. Vsekakor čim manj masto in poleg mesa še kuhana zelenjava ali pa prepražena zelenjava na kokosovemu mleku.

    Večerja

    Večerja naj bo preprosta in lahka. Vsebovati mora čim manjše število ogljikovih hidratov/sladkorjev in čim večje število beljakovin. Primerna so tudi kakšna kuhana ali pečena jaca in seveda s čim manj olja.

    Povzetek

    Če boste sledili navodilom in se poleg vsega opirali še ostalim zadevam, kot je na primer čokolada, boste kaj kamu žačeli izgubljati kilograme. Prvi teden ali dva boste uravnavali vodo v telesu in vam po tako precej padla teža. naj vam bo to dobra motivacija.

    Deli s prijatelji